Gräslikt guld...

© Foto: Janne Gardenlife

Kommentarer
Postat av: Bea

Visst kan väderleken spela oss några spratt såhär i hösttider, men att hinna fånga de små och korta stunderna eller ögonblicken med kameran är guld värda!! Du har lyckats enormt fint med din bild och vassen med ljuset fint i guld-färger bakom! Gillar!!

2008-10-22 @ 19:03:27
URL: http://beas.tradgardsblogg.se
Postat av: Anonym

"Garden"-bilden blev väldigt fin!

Systeryster.

2008-10-22 @ 19:04:15
Postat av: Annika

Alltid kul att titta in till dig för du visar fina bilder. Inte så mycket text. Blir väldigt nyfiken på din trädgård må jag säga och var du bor.

Tyvärr är jag född nyfiken.

Fint med skylten.

Skönt med en blogg som inte har tävlingar.

Annika

2008-10-22 @ 21:16:28
URL: http://naturligating.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Alltid kul att titta in till dig för du visar fina bilder. Inte så mycket text. Blir väldigt nyfiken på din trädgård må jag säga och var du bor.

Tyvärr är jag född nyfiken.

Fint med skylten.

Skönt med en blogg som inte har tävlingar.

Annika

2008-10-22 @ 21:22:13
Postat av: Sven-Erik Ohlsson

Vilka härliga bilder och färglyster. Trevligt upplägg av text och bild. Håller med Annika. Det är bilden som ska tala i första hand.

Lycka till med fortsättningen.

SEO

2008-10-23 @ 10:22:35
Postat av: Camellia

Underbar bild, verkligen guldkantad – på alla sätt. Ha det gott.

Postat av: emma

Vacker bild

2008-10-24 @ 23:14:27
URL: http://enannanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0