Slut på bostadsbristen...

Hög tid att få upp holkarna till "pippisarna". Jag undrar om de skulle uppskatta att bosätta sig i denna kopia av något som liknar miljonprogrammet? Bilden i sig själv är i mitt tycke riktigt läcker, men tanken bakom "konstverket" har tydligen en lite mer allvarstyngd innebörd. Läs mer på konstnärsorganisationen London Fieldworks hemsida. Fotografen heter Jenny Matthews. Mina trädgårdsbirdisar får börja klara sig själva nu efter att ha blivit matade hela vintern. De sista talgbollarna åker ut idag sen får det vara "slutgamat".
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars små pippifåglar. Vad ska de nu äta? ;o).

Håller med - ser läckert ut. Nästan som om man har dragit på en jumper på trädet. ;O) //Anna

2009-03-19 @ 16:23:22
Postat av: haspet

Det var ju lite lyxigare än höghusholken mitt en rondell i Stockholm som jag tidigare skrev om på min trädgårdsblogg. Dom som bor i det palatset nöjer sig nog inte med talgbollar. //Peter

2009-03-19 @ 17:55:43
URL: http://haspet.tradgardsblogg.se/
Postat av: mimmi

jisses vilket fågel hus:) har det flyttat in några än? eller är hyran för hög ..för inte kan det vara billigt att bo i ett sånt slott:)

kanon fin bild

ha en bra dag

2009-03-20 @ 17:47:50
URL: http://mimmi-antikrundan.blogspot.com
Postat av: Marie Uhno

Hej Janne!

Och jag hittade din bloggsida!! Har fem veckor kvar till studieavslut. Ska jobba extra några månader på Hellmanska gården (kanon)så jag har öppet fre-sö i min butik. Idag satte vi upp fönster på utbyggnaden på baksidan så butiken växer storleksmässigt nu. Du är varmt välkommen. M.U

2009-03-20 @ 18:06:18
URL: http://almbyboden.blogspot.com
Postat av: Annika

Kul att du är tillbaka.

Hörs och syns

Annika

2009-03-20 @ 22:12:46
URL: http://naturligating.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag tycker den är läskigt lik ett getingbo...

vill du verkligen bjuda dom på uppehälle.

För upplysning så har det inhandlats en lång,vass fin

grensax av märket fiskars som går bra att få nyttja.

hälsn skatan i skatbot.

2009-03-21 @ 07:03:48
Postat av: Anonym

2009-03-21 @ 07:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0